The Music

Hur går det med musiken nu?
Det är en bra fråga, jag har nyss kommit på att det hade varit kul att
ge mormor och morfar en ny skiva till jul, men om jag hinner det är en bra fråga.
Jag har 2,5 färdiga låtar som jag gärna vill spela in jag är nöjd med dem,
lite mer tempo i vissa. Det svåra är vilka låtar som ska bli cover låtar då
jag vill ha några färdigskrivna låtar också!

Förslag på någon fin låt som jag skulle kunna använda mmig av?

Nedan senaste "skivan" en singel tillägnad Jonas, som han fick i julklapp  ;)

Föresten kom på en sak, kollade i min studio för några dagar sedan och hittiaade
inspiration, ska kolla upp om detta går att använda!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0