The light


Släppte precis in ljuset från balkongen och upptäckte att det är en sådann
härlig morgon på gång. Idag är jag ledig och ska få gjort lite blandade saker,
handla, läsa, hem till mamma och pappa och fixa lite,
och framför allt hämta köttbullarna.

Jag älskar att ha köttbullar på mackan, vilket jag hade igår (själv gjort dem),
därför gjorde mamma några köttbullar till mig som jag kan äta på mackan. MUMS

Ska även fixa lite lätt inför lördagens städning då det blev att vi
skulle ha förfest till dit vi ska.

Igår hade jag step intervall med överraskning och jag kände mig
verkligen hel nöjd och det var de tränande också, känns bra, då 
blir man mer taggad för kvällens spin low ;)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0