Tenta och Clowner

Tentan är över, sjukt skönt att ha den gjord en
oväntad fråga men ska säkert gå vägen denna gången också ;)

Sandra och jag var klara till kl. 11 så eftersom vi började kl. 13.00 igen
så gick vi och tog en fika paus på CRC plötsligt kom där massa clowner och
hade sång och underhållning, spännade så direkt eftre tentan ;)
Jag är en underlat.....en clown sjöng "O Sole Mio" och riktade sig till oss,
vet inte ens vad det betyder, någon som vet?

Sen tog vi en tripp till triangeln och letade efter en tröja till Sandra och
en ny långkofta till mig då min nog gått sönder i tvätten. Jag är mycket ledsen
för det då detta var min favorit kofta, ingen kan ersätta koftan men kanske kan köpa en liknande ;) 
Igår träffade jag Frida och vi såg lite film åt frukt och hade mysigt. Idag står städning på schemat
tillsammans med lite vila (då jag fått nackspärr). Ska även sätta ihop veckans kommande pass
step intervall och box.

Ska se om jag hinner bygga lite på mitt projekt också ;)

Nu får jag nog sätta igång verkar som jag har en del att göra ;)
Ciao
(se bild på clown nedan ska se om jag kan få upp någon videoklippet också)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0