Klistrat och steppat

Dagen har bestått av step i morse, läsning, bad, sortering
och klista på det sista på skåpet och un ska man iväg och köpa en knopp
så man kan öppna skåpet med. Blir nog inte klar så jag kan fota idag då klistert måste torka
kan nämligen inte vända upp dörren till skåpet annars. Men blir nog perfekt hittills är jag nöjd,
hoppas bara att klistert håller.

Fick mycket beröm för 90 tals spin så idag har jag fixat en skiva med svenska hits från blandade årtal
så det blir nästa pass. :D

Nu blir det en härlig lugn kväll ;)

Se lite av delarna nedan, hyllorna har jag skapat innan var det bara ett litet bord på två ben ;D

Ciao



Jag har skapat hyllor på detta bord



Och här är dörren som ska komma på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0