Helg inför dörren

Yeay nu är det helg, ska sätta mig och läsa sista sidorna nu när jag har kommit hem
sen är pluggandet klart för dagen. Ikväll ska vi till mormor och morfar och äta middag
bara Jonas och jag. Lite upprörd är jag för min mormor har alltid förrätt, huvudrätt, efterrätt
och tårta, det är såååå överdrivet. Undrar vad som väntar idag, hoppas bara det är huvudrätt.
Inatt ska vi hämta mina älskade föräldrar på sturup och jag vet att både Jonas och jag ska få paket,
så spännande ;)

Morgondagen är oplanerad, förmodligen ska vi spendera lite tid med mamma och pappa och på dagen ska
jag plugga och städa (lördag min städdag). För övrigt ska JOnas inte iväg och jobba imorgon utan jag vaknar för en gångs skull med honom vid min sida, bra då jag brukar ha hemska mardrömmar ;)

Vi har fått tillbaka kameran, fast tyvärr har jag inte hittat den, den ska ligga här någonstans ;)
Jaja, får väl höra med sambon ;) haha

Till boken!
Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0