Direkt från Cypern

Mamma och pappa kom hem från cypern Tree fig bay i lördags.
När de berättat och visat bilder på hotellet så blev vi själv lite sugna att
boka resa dit till nästa år, riktigt fin hotell.

Men som alltid när de reser så får jag lite paket av dem, här nere följer vad jag
fick ta del av:



Träningslinne från nike, det roliga är att det var lika dyrt som i Sverige



Klocka och mascara från maxfactor



Samt en svart handväska som är rymlig med många fack.


Jonas fick också lite saker av dem. Han fick en paket med bilar
samt en T shirt som var väldigt häftig ;)

Idag är jag ledig, men ska plugga hemmifrån istället,
så får sätta igång så jag blir ledig någon gång :D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0