Regnig helg får mig att längta

Eftre en sådann regnig helg så längtar man väldigt mycket
till semestern, den är inte långt iväg nu och det är ganska
fullspäckat de kommande helgerna utom nästa, den är ledig :)
Annars är det bröllop, fest, firande, och andra saker.

Tisdag är det tenta och sen på kvällenb har jag pass
och då ska jag nog kunna träna igen, har inte tränat på en vecka nu,
jag har klarat det, har insett att det är viktigt för kroppen att vila
tränar man sprider man runt viruset i kroppen. Så jag väntar lite till
nämligen till tisdag.

Inte långt till sommarlov nu, även om det inte känns så, har bara
haft kjol i skolan en gång ;)

Nu ska jag ta tag i lagboken igen!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0