Helgen som gick

Denna helgen gick otroligt snabbt, men för övrigt tycker
jag att tiden går snabbt, snart kan vi välja plats på flyget (1 månad innan avresa).
I lördags var jag och shoppade lite, sen tränade jag effektivt och därfeter rakt in i en fest.
Grillkväll hos Elina och Johan med massa roligt :D Det blev en toppen lördag men en väldigt
trött och illamående söndag. Kl. 18 på söndagkvällen var jag fortfarande illamående.
Men sen blev det måndag och nu tisdag. Kommande helg blir händelserik, Daniell fyller 14 år,
ett brölopp, och morsdag på söndag, sen på måndag är det redovisning i skolan. Full rulle.

Igår hade jag aerobicpass, så skönt att riktigt dra ut energin.
Onsdag blir det nog simning som vanligt, som det ser ut nu iaf, men måste hinna träna dans med jonas till bröloppet också :D.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0