Göteborg samt utbildning

I helgen var jag i Göteborg på Liseberg med Jonas.
På morgonen hade vi fullt upp att packa matsäck och kläder, handla
så vi kom iväg ganska sent. Väl inne åkte vi en del karuseller, dock upptäckte
vi att man har blivit mer rädd nu när man är äldre ;)

Sedan spelade Jonas på lite spel och vann en ganska lagom stor isbjönsgosedjur till mig ;) Stolt

På hemvägen lekte vi lekar då Jonas körde, men jag var glad för jag körde hela vägen upp till Göteborg,
sen körde han stor del av hemvägen, jag körde väl ca: 1 timme på hemvägen. Vi var kvar på liseberg fram till 21 sen var vi hemma vid 12 tiden på natten. En mysig dag i Göteborg samt en mysig isbjörn på köpet!

Igår var vi på Utbildning på SFC, internt. Gud vad givande och bra, rikigt jobbigt PT pass Annika hade med oss.
Det ska jag köra för mig själv en dag då det var väligt konditionskrävande ;D
Många nya ideer och övningar ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0