Dans och bröllop

Wow vilken fantastisk helg!
I fredags var vi på, födelsedagsfest samt veberöds dansgala och i lördags var vi på bröllop!
Fredagen körde jag, men hade kul ändå faktiskt, Jonas och jag övade på dans inför brölloppet!

Lördagen startade redan kl. 3 i kyrkan då vi satt laddade i bänken, sedan kom brudparet in de var så fina och ders lilla son i mellan dem. Väl på bröllopsfesten fick vi god dricka och mycket god mat, det var sång, dans samt barnpassning för min del! Kul att vara barnvakt med så fin klänning, MEN trots allt lekande och bärande så var där inte många fläckar på den klänningen! När Isak sov så dansde Jonas och jag en del till "Four shots". När Jonas vila dansa jag med Johanna! Stämningen var lite magisk hela kvällen, men det är väl så det är på bröllopp?! ;)

Söndagen bestod av onda fötter och trötthet ;)
Ciao

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0