Sofie 21 år


Det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag, HURRA HURRA HURRA ;D

Ikväll blir det tårta och de resterande paketet från Jonas, undrar vad han hittat på ;D

Annars har jag fått pengar till resan, nagellack, en mascara och en bukettt rosor.


Jag och Jonas har ju beställt resa nu, jag behövde något att längta till, och orkade inte vänta att beställa,
blir Bulgarien igen, fast denna gången Sunny beach ;)




 
Det lätt rosa skimrande nagellacket jag fick i paket ;D 

Jag har nu fått alla paket, jag uppdaterar!
En ny mobil, ett par örhängen, ett arband med berlocker samt ett par
örhängen till av söta Johanna som kom och överraskade mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0