Sen dag

Äntligen Fredag och helgen kör snart igång.
Först ska man gå i skolan mellan 13-17. Det är så taskigt
att de lägger en lektion på fredagen så sent. Därför passar jag på.
Jag ska bjuda Jonas på bio i Malmö direkt efteråt, vi ska se Green Zone,
en typisk killfilm. Länge sen jag var på bio faktsikt, ska bli mysigt denna fredagskväll.
 
Imorgon ska jga upp och ha muskelpass och sen på kvällen ska vi på fest till Jonas kompis.
Det ser jag framemot, lite nya personer, jag är faktsikt hel laddad inför morgondagen, osäker på
vad jag ska ha på mig bara ;)

Sen på söndag ska vi fira min födelsedag i hemmet. Jag fyller ju 21 på måndag, inte för att jag är så
exalterad för det jag firar det bara med familjen samt mormor och morfar och Jonas. Där är så mycket som händer i mars så det känns som det inte finns plats för mig att fira med några andra, alla fyller ju år i Mars.


Gotta go
Ciao  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0