Fix, träning och säckpipa

Hemma igen efter träning, hos Jonas om jag ska förtydliga.
Man har ju 2 hem nuförtiden ;) Han är och snickrar på en hylla som jag
önskat fat hans egen design, jag ville bara ha en hylla till tekannan ;)
Mitt bodyshape pass var härligt idag, funktionell träning då man verkligen är utmattad
efter att ha använt kroppen som tyngd :D Även lite inspiration från Core stick.

Igår var Jonas och jag med ett gäng en bit bort nämligen hos Martins syster det var 
en trevlig och rolig kväll ;) 

Jag har nyss skämt bort min älskling lite och strykt några av hans skjortor
dels den han ska ha ikväll på middag hos Arvidsson ;D Nu ska jag titta lite i
lagboken och sen ska jag ta min gitarr och se om jag kan skriva en liten inledning till en låt,
inspirerad av den regniga dagen kanske ;) Förra låten jag berätta om
som jag inte hade namn till blir nog döpt till "My home" ;)

Inta gitarren och lagbken ;) varför inte skriva en låt om en lag ;D
haha nej blir nog bättre utan laglåten ;D

Förresten undrar om de som spelar säckpipa har starka magmuskler,
man måste ju blåsa en del! Vad tror ni? ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0