Juridik

Jag tror att detta är nog lättare än man tror lagen om medling med anledning av brott.
Läs bara prop. och bet. och skriv motiveringarna till lagen.

Visst är det lätt om man bara har tid, men man vill göra annat också.
Vill komma iväg och träna och sånt som man brukar ha tid med, men jag antar att
det får vänta, det närmaste jag kommer är att jag går ut och går denna lördag.

Ikväll ska vi till min kusin och därefter ska vi på 25 års fest. Mycket under samma kväll, typiskt att
saker hamnar samtidigt. Nu ska Jonas för första gången träffa hela släkten så lite nervös hoppas jag
han känner sig. Lille Isak ska också komma idag så nu får man se hur stor han blivit.

Tillbaka till läsningen, på måndag så kan man köpa lagboken år 2010 så det är första prio på
måndag ;D

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0