Helg, sjukdom och trötthet

Nu har man lyckats nå ännu en helg. Dock har jag varit helt svag och krasslig hela veckan.
I Torsdags när jag åkte till skolan så mådde jag mycket dåligt och när jag kom till veberöd så klarade jga inte åka buss mer, jag hoppa av och pappa fick sen hämta mig så vi körde till Malmö. Hela torsdagskvällen var jag helt svag. Samma i Tisdags helt slut, nog lite utarbetad med skolan för tillfälligt men det går över efter fredag nästa vecka då jag haft min tenta.

Igår fyllde Jonas år och sån tur att han blev glad för sin nya häftiga klocka som han fick av mig, ´den passa honom bra. Svart med läderband och svarturtavla med silver och rött i.

Nu åker julsakerna hos Jonas ner, han ville inte ha dem uppe längre så jag tänkte ta en paus från pluggandet och plocka ner dem. Tråkigt med ljusstakarna för de är så mysiga. Återgång till lampor igen ;)

Idag lyser solen på den vita snön vilket gör att man ser en härlig liten by från ett annat ljus. Snart kommer våren, alla vårkläder, vår promenader och allt springande i vår luften. Det känns som en helt underbar sak att se framemot. Inlinesen och cylekturerna intar snart sin plats i min vardag igen.

Men först ut med julen!

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0