Too much

Nu har jag bokat in lite för mycket nästa vecka, insåg att jag
var tvungen att ha någon kväll hemma, därför fick jag lösa det och avboka.
Bättre att själv må bra än att hinna med så mycket som möjligt innan skolan.

Jag orkade inte med känslan att jag skulle inte vara hemma förrän 9 tiden måndag, tisdag,
onsdag och torsdag nej tack, torsdagen åkte bort.

Det är skönt när man inser att det inte går ihop innan det är försent, jag vill kunna ta det lugnt
på kvällen framför tvn innan jag hoppar i säng och inte komma direkt från träningen och sen i säng.

Men nu är det gjort hoppas de inte blev besvikna, det känns i alla fall bättre!
Idag ska jag träna på dagen sen ska jag till lägenheten och fixa lite städning och ev. handla också.
Hur ska jag hinna med allt när jag går i skolan?! Fast har jag klarat det innan ska jag klara det denna hösten
också ;)
Ciao



Kommentarer
Postat av: rebecca

Vad trevligt att du börjat blogga igen. Har saknat det. Hoppas få läsa mkt om dig här på din blogg. Mvh Rebecca

2010-08-27 @ 08:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0