Onsdag till Skärtorsdag

Wow VG i Juridik som slutbetyg det är inte illa,
skönt att ha det avklarat, ett steg mot sommaren.

Igår var jag och shoppa, jag hittade allt jag skulle,
klänning till bröllopp, skor till bröllopp, svart kavaj, en corallfärgad pike,
2 skjortor med kort ärm, en kofta, en väska, ett par vita jeans,
svarta lite bastantare leggins, ett svart linne där är säkert något jag missat.

Jag hittade dock inte vårskor, men det kan väl vänta lite till.

Idag har jag kommit långt på min uppgift om likhet inför lagen.
jag började idag och känner mig ganska färdig. Jag har städat lite
till Jonas också så han blir glad när han kommer hem från jobbet
och snart ska jag måla klart hans bord.

Ikväll ska jag ha spinning så träningen är även inräknad denna dag,
det låter med andra ord som en väldigt vettig skärtorsdag ;D

Måste hinna med kvasten till blåkulla nu också!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0