Helgens aktiviteter

Fredagen bestod av fest hos Jonas, vi hittade aldig något atälle att
dra ut på så kl. halv 4 sa vi att vi skulle ordna en fest :D
Det var jätte kul faktiskt, ett tag trodde jag inte det, men det ordna upp sig :D
Tog slut halv 4 sen diskade vi och städa lite fint redan på kvällen.

På lördagen belv det påskmiddag hos Jonas mamma och sedan på söndagen blev det påskbord hos
mina föräldrar :D idag är det lugn dag, ingen träning heller, var ute med Jonas och sprang en runda
han tog ut mig i terräng men det var mysigt så det ska han och jag göra om :D
Step passet till imorgon är ihopsatt detta gjordes igår ;)

Skönt man är ledig tills torsdag så jag behöver inte få någon skolångest än ;)

Oliver som jag brukar passa skulle få påskägget men han var tyvärr inte hemma efter
3 försök vid olika tillfällen så jag lade det i postlådan med ett kort, så han ska nog bli glad :D

Målat klart hyllan har jag också gjort, så nu ska den torka sen sätter Jonas ihop den!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0