Torsdag, inskrivningen

Har precis sett våra bästa år igen och blev glad när jag fick reda på
att jag känner en person som också ser på det, det är super bra :D
Härligt Rebecca :D

Jag ska snart iväg till bussen, ska in till Malmö för inskrivning.
Kommer inte ihåg vad det innebär, men jag tror att jag ska ta lite prover
inför nästa vecka. En vecka kvar till operation, och jag börjar bli lite rädd.
Pratade igår med en klasskompis som blivit opererad 13 gånger och tänkte
det är bra att byta lite erfarenheter och prata om operation.....det visade sig att jag
blev bara mer rädd :S Men jag får ta och lugna ner mig lite, det funkar inte annars





Igår stod jag på vårt uterum och satte ihop söndagens pass Step/Aerobic.
Sista passet på länge nu :S Men jag ska göra det till ett super pass iaf :D
Hoppas på många tränande.

Dags och gå, ska byta om nu :D
Ciao






Kommentarer
Postat av: Rebecca Thulin

Våra bästa år är en serie som alla tycker illa om och som ingen tittar på. Men det måste ändå vara vääldigt många som ser den eller hur? Den har producerats sedan 1966. Och den går på tv ännu. Jag får många kommentarer ifrån folk som tycker att jag är mkt konstig som ser på denna underbara serie. Men jag anser, Var och en till sist, Man ska göra och se det man tycker om.

Mvh Rebecca

2009-09-24 @ 22:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0