Snurrig dag - fel föreläsning


Äntligen har jag läst klart dagens läsplan :)
Igår blev jag inte klar förrän 19 eftersom jag var så lat
men idag var jag motiverad. jag läste om hjärnan idag så nu vet jag vad du tänker;) haha

Nej men jag vet hur den fungerar. Nu får jag äntligen tillfälle att känna vad en
kväll innebär ;D 

Jag har varit helt förvirrad idag. Vi skulle på föreläsning i morse en bit bort alltså inte där jag brukar vara....jag tog centalbussen...det gick bra...var vid centralen i Malmö....SEEN skulle jag leta upp denna lokal....men den var svår att hitta...efter att ha yrat runt så hittades den ....var nära att ge upp.... var 5 minuter sen....därefter träffade jag några klasskompisar utanför som satt och pratade....jag frågade vilken lokal det var och de pekade och sa där.....lilla jag gick in....satte mig...lyssnade....tyckte ämnet som läraren pratade om var inte riktigt passande.....HERREGUD .....blodprov....fan sjuksköterskeutbildningen......jag insåg att jag var på fel förläsning.....
räckte upp handen och frågae om jag fick gå ut eftersom jag hamnat fel....resultatet blev att jag kom en timme sent till min egen lektion!

Mer snurrig dag kan man  inte uppleva....jag glömde även min fika och mitt anteckningsblock hemma.

Jaja nu är det över...ikväll ska jag introducera ett nytt träningspass.....(eget påhitt) balldance...vilkelt är dans med pilatesboll :D jag är så laddad och nästan skakar så laddad jag är. Tänkte avsluta med lite avslappning denna gång innan strechning. LÄNGTAR....

Se ya



 

Kommentarer
Postat av: Rebecca Thulin

Du är för härlig!!!!!!!! Vilken dag du måste ha haft

2009-09-03 @ 10:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0