Regn skapar problem

Regn skapar en hel del problem:
- Frisyren blir förstörd
- Kläderna blir blöta
- Skorna sjunker ihop
- Har man otur så gå paraplyet i sönder
- och bilarna stänker vatten

3 av dessa 5 saker hände mig:
Min frisyr blev total förstörd - otur med det var att jag hade bestämt mig för att ha platt hår idag vilket blir större katastof om det regnar. Kläderna blev blöta  - eftersom ett paraply inte räcker ner till benen och jag blev nerstänkt av bilarna 3 gånger när jag väntade på bussen i Lund. Det var inte direkt sådanna små stänk utan riktiga höga och enorma stänk som i filmer. OCH jag hade mina nya byxor på. 

Första gången tänkte jag OJ, FLYTTADE LITE BAKÅT
Andra gången tänkt jag INTE IGEN, VILKEN OTUR FLYTTADE YTTERLIGARE BAKÅT
Tredje gången tänkte jag NU GER JAG UPP ÄR ÄNDÅ REDAN BLÖT STOD KVAR

Läsnignen idag har gått toppen. IGEN. Idag läste jag om olika fall av tvångstankar
och borderline personlighetsstörning - eftersom det var intressant så gick det bra.

NU är kvällen ledig, och jag har inget bestämt mig för vad som ska hända än.
Klockan är 17.36 så där är mycket tid....har i alla fall tagit beslutet att inte träna idag.
Efter igår (BALLDANCE) är man ganska trött i kroppen.

Fick en VIP inbjudan att sjunga i kör...men jag har nog inte tid just nu tyvärr så jag
får nog avböja det. NU kom jag på en sak, jag ska nog spela lite gitarr och sjunga idag....
JA det ska jag. Så blir det!

Ha en fin kväll :) Här ska det spelas



Bild tagen när jag var i Bulgarien
sitter i inomhus hotellbaren.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0