Fredag

Pust en ledig dag....skönt det!
Jag har nästan läst klart mina sidor i boken.

Två pass ikväll och jag längtar, ett spinning och ett aerobic :D
Sen efter det blir det lite tjejkväll och mys pys.

Denna veckan har varit ganska skön har börjat lite senare så man är inte så trött nu på helgen. 
En dag vaknade jag av att jag hade råkat sparka till mitt sminkskåp ovan för mig och att smink sakerna låg i sängen. Mitt i natten kl. 02.58. Det blev att ställa in alla saker igen :D jobbigt värre.

Vi håller på att göra om vår framsida så hela gräsmattan är uppdragen och alla buskar och sånt är borta
ser hemskt ut. Hoppas pappa jobbar på i helgen. Där ska läggas plattor och sten och allt vad som nu ska hända.

Nu ska jag gå och läsa de sista sidorna sen är jag LEDIG :D

Trevlig Fredag


  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0