En vecka tills sista dag

I Fredags fick jag reda på att jag ska opereras den 1/10.
Jag kommer läggas in den 30/9 alltså om en vecka och en dag.
Med andra ord, nästa tisdag kommer jag sitta och vara jätte nervös
för det är min sista dag innan operationen. Men vi får hoppas på det bästa.
Nu på torsdag ska jag ta prover och röntgas.

Ikväll blir det träning, ska ha Step it up. Efter denna veckan så kan man inte träna
på ett tag heller, vilket är ytterst tråkigt.

Igår var jag och köpte ett nytt sängöverkast till min pojkväns säng, tyckte att hans 
gamla var lite väl färgglatt. (se det nya nedan)


 


Nu ska jag återgå till läsning, vi håller på med ett arbete nu om uppmärksamhetsstörningar
så nu ska jag läsa lite om det och sen ska jag läsa lite annat kul också.

Såg just gårdagens avsnitt av våra bästa år(för er som inte vet så spelar jag in det) har varit lite beroende av det den senaste tiden, medans andra följer idol, färgan och svenska hollywood fruar så följer jag bästa år. HAHA
Jag ser lite avsnitt då och då av vanliga bra serier men jag lyckas aldrig följa dem ;) MEN våra bästa år (som alla andra inte gillar) gillar jag ;D Ska sen se dagens avsnitt när jag läst klart :D

God Tisdag  

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Äntligen en till som tittar på "Våra bästa år"- Trodde jag var ensam. Bls Rebecca

2009-09-22 @ 20:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0