Scolios är förklarningen

Du som undrade varför jag blivit opererad. Här kommer svaret
För 3 år sen blev jag stelopererad i ryggen för scolios (sned rygg).
Det sades gått bra, tills man upptäckte att en av skruvarna hade klämt en nerv.
Detta behövdes åtgärdas med tanke på den smärta jag hade, och det som skulle göras nu var att
ta bort en del av det som de opererade in och bygga ihop det från andra hållet.

Ett tips håll koll på eran ryggrad, om den börjar bli sned var uppmärksam.
Sök läkare, det ska inte behöva gå så långt som i mitt fall.
Är den 3 grader som avviker enligt en koll, håll er lugna, det är vid 68
grader som det börjar gå illa (som min) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0