Promenad är min grej tills vidare

Jag får nog hålla mig till promenader ett tag.
Har faktiskt tagit några små runder. Tänkte ta en liten varje dag,
så håller man igång benen. I helgen har jag nog varit lite för mycket igång,
verkar ha spräckt lite av såret uppe i eftersom det blött lite där.
Nej städning hos pojkvännen får nog vänta, det var nog den som gjorde det ;)

Jaja nu ska jag snart till skolan, vi får utlämnat vår hemtenta idag så jag är lite nervös :S
Vi har en vecka på oss och sen ska det vara klart. Men det går säkert bra,
när jag kommer hem ikväll är jag nog lugn för då har jag insett att jag kan de flesta frågorna.

Bäst jag klär på mig nu, ska vara lite strikt och ha min nya blå/vit randiga skjorta idag,
man får vara fin någon gång ju :D

Vi hörs

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0