Helgens pärla

Godmorgon alla morogontrötta.
Idag har jag gått upp tidigt för att hinna läsa dagens sidor.
Har redan läst 20 sidor om hur man samtalar med personer i krisläge.
Det återstår 40 sidor i boken om familjeterapi sen har jag läst ut den.

Fastnade hos Jonas, sov hos honom, gick upp och lagade gröt till mig
själv vilket jag inte ätit på länge och har läst, tänkte snart gå hem,
eftersom den andra boken ligger där hemma.

Veckan har varit lite packad med träning får jag erkänna
eftersom operationen inte blev av. Den inträffar nu nästa vecka
på torsdag istället.

Idag är det en pärlhelg, eftersom vi är lediga från skolan, blir lite långhelg.
Idag ska jag ha pass (Aerobic) sen ska jag på bio i Lund och se flickan som lekte med elden,
någon som sett den?!

Imorgon blir det maskerad, jag ska vara Hawaai flicka med massa blommor i
håret och söt rosa kjol. Haha hoppas ingen ta foto :D

På Söndag ska jag Jonas och kanske 2 kompisar åka iväg och shoppa,
vi pratade om helsingborg (VÄLA), men vi får se.

Dags för våra bästa år där hemma inspelning väntar :D samtidigt som jag
läser då förstoss om familjeterapi, vilket kanske behövs tillämpas på dem i våra bästa år ;)


Aufwiedersen?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0