Fredag och helg

Nu har helgen kommit har fixat mina naglar själv idag :) blev bra för att ha gjort det själv

Idag ska pappa och jag ta upp massa saker till min pojkvän, en vattenkokare (fått av mormor), en strykbräda(arv av min gamelmormor) och en fåtölj(hade på rummet för ett vtag sen) som jag kan sitta och läsa i. Allt
det behöver han. Just den en lampskärm och en form också. Jösses verkar som jag ska flytta in så är det inte.
Han måste bara ha vissa saker, han har ett strykjärn men ingen strykbräda :D haha

Jösses vad man ser film när man är sjuk har sett en hel del.
Idag provade jag cykla jag ville verkligen handla ett par örhängen
så det gjordes, hittade ett par ringar i silver som jag gillade så
efter den trippen fick jag ligga ner, hade ganska ont, nej cykeln får vänta
det blir nu kryckan och jag istället :D (promenader)

Förresten den klant som jag är så har jag skadat min arm. Jag sov på
den så den är helt vriden och det gör verkligen ont när man rör den.
Liten otursfågel är jag allt. haha

Nu ska jag byta om och fortsätta vila. I helgen vad händer? Vila antar jag





Mina naglar som jag fixade till idag



Ringarna jag köpte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0