Investerat

När jag var i Ystad så köpte jag en ny notbok....år 2009 bästa låtar.
Har kollat igenom dem så där är många bra låtar jag tänkt få tid att spela och kanske spela in när jag är bättre.

MEN jag köpte även en bok med pianonoter....
Javisst, jag kan redan accord men noter och piano och 2 händer går inte ihop....INNAN

Har börjat spela och det går faktiskt bra:D hihi

Pappa har sållt fler av mina skivor BLOWN AWAY, det gillas, har en del över då jag trodde
att fler ville investera den.....

En annan störig sak är att jag nyligen skrev en sååååå jätte bra låt, bästa någonsin och
jag har blivit av med det enda papper jag skrev ner den på.....kan bara refrängen,
glömt texen också....men men inte mycket att göra åt det, fortsätta leta eller skriva ny text. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0