Hänt i veckan

Skönt nu är psykologin slutförd och jag är godkänd i psykiatri (max betyg godkänd)
Nu väntar jag bara på svaret av psykologins hemtenta. Hoppas att det går vägen.
Jag är ganska säker men det kan man egentligen aldrig vra. Snart är det dags för nästa nu har vi
påbörjat en kurs som heter socialpolitik. DEN ÄR SVÅR...är verkligen fokus på den, nästan tur jag inte har pass, denna är helt avanserad. Tranfereringskostnader....hur ska en liten 20 åring veta vad det är ;)

I helgen har man firat mamma som fyllde 51....varit på Thuleslund med Jonas plus Johanna och Niclas vilket var jätte roligt, sen åt vi Tai- mat (min första gång) och det var faktiskt gott, eftersom jafg fick det bara lite starkt. :D

Idag ska jag ta mig till Ystad, jag ska köpa present till en kompis som ska ha 20 års fest på lördag. Perfekt att jag kan sitta och läsa socialpolitik på bussen.

Jag längtar till min rygg är helt återställd igen...så skönt det ska bli, kan träna och vara med kompisar. Jag har liksom ingen ork nu eftersom kroppen lägger fortfarande kraft på att läka ryggen. Jag har ingen ork att träffa min lilla Frida som jag velat göra så länge. Men den ska bli snart...saknar henne. Inatt drömde jag om att jag höll i ett aerobicpass....det roliga var att jag höll det mitt inne i en butik...haha mysko.

Nu ska jag äta göra mig klar...sen blir det ystad lite snabbt.
Au revoir




Kommentarer
Postat av: Rebecca Thulin

Vad härligt att läsa om dig och din skola! Låt nu ryggen få ta tid att läka. Vi på fitness finns kvar när du är frisk. Tänk på att din rygg skall bära dig hela livet, så låt den få tid att läka. Ha det så bra och vi ses. Ge dig en stor kram från din Fitness vän (extra mamma) Rebecca

2009-11-11 @ 07:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0