Välkommen till min nya blogg!

Jag är inte riktigt van vid att skriva något roligt...
eller så är jag...har alltid riktigt gjort det :D

Min Kompis Elin (http://distinguish.blogg.se/) började att skapa en blogg för ett tag sen.
Tänkte det är kanske lite skönt att skriva av sig  lite och dela sin dag med andra ;D
För att prata lite om Elin så skriver hon mycket om mode, smink, träning, mat och kläder m.m.
Jag har inget speciellt tema än, får se vad det blir av det.

Men vem är jag?
Jag är en tjej på 20 år (nyss fyllda) och studerar på Malmö högskola till Socionom.
På fritiden spelar jag gitarr och sjunger in skivor i min söta lilla studio och samt  jag tränar och är instruktör på Sjöbo Fitness Center (hemmortens träningscenter).
Jag umgås även mycket med mina vänner, har kul och lever för dagen.

Jag gillar alltså musik och träning.
Jag håller just på med min 3:e skiva Blown away, som ska bli klar i sommar.
Mitt sommarlov har just nu börjat 3 månader till skolstart , lovely :D 

Sommaren år 2008

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, tittade förbi och blev lite nyfiken på vad du spelar för musik? Har du något man kan få lyssna på kanske? =) Ha det bra!

2009-06-11 @ 20:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0