Student och helgen

Dags för att starta morgonen. Fredag idag och det betyder studentfest.
Några av mina vänner  tar studeten idag i detta hemska väder tur att det var 30 grader och sol på min student förra året.
idag ska jag träffa Elin igen vi ska göra en liten hemlig sak som ni inte får veta förrän imorgon.....eller okej jag måste berätta...Jag ska färga mitt hår ännu mörkare. Jag längtar ;) Elin ska sligna sitt i blonda slingor och jag ska färga mitt mörkare....och sen studetfest ikväll.

I morgon lördag ska vi (Johanna,Niklas,Elin, Ola, Jonas och jag) till model lab i Malmö för att fotas :D det ska bli super kul, ni får se bilder sen :D hihi

Tänkte i dessa studenttider lägger jag upp en bild från min student :DMin Student 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0