Måndag 9.58 och hel nöjd med helgen

Godmorgon alla!
Det var ett tag sen jag vaknade men jag sov ganska länge ändå. Sov till 09.58 såå härligt.
Helgen har varit trevlig, student i fredags...vilket var jätte kul, model lab i lördags...vilket var super roligt..ni får se bilder senare, i söndags var det städdag...eller ommöblering vad man nu kallar det.

Vad händer idag? Jo jag har köpt en fotoskrivare som jag håller på att installera och sen ska jag ner i byn på några ärende och ikväll blir det någon slags träning, vet dock inte vad än :D

Håller på och fifflar på en ny låt, jag började på den men kom inte så långt, hade velat ha någon mer cover låt som jag kan spela in, något förslag någon på en lugn låt? eller en bra?


  En av våra blommor i trädgården

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0