Blown Away

Jag har inte sagt så mycket om min musik. Så här ligger det till. Jag håller på med min 3:e skiva Blown Away.
Den ska bli klar nu i sommar. Just nu har den legat lite stilla eftersom jag har varit dålig i halsen.
Jag har redan gjor omslaget till skivan och denna gången ska allt vara lite mer professionellt.

Foto: Taget av Elin Andersson
Omslag: Ska tryckas på ett tryckeri
Skivan: Ska ha en datorskriven yta
Samt skivan innehåller många egenskivna låtar.

Tidigare skivor som jag har spelat in är You Wish (några enstaka exemblar var mest en utgåva för släkten)
och This is me ( 30 skivor sålda till vänner, släkt och andra som kontaktade mig) Blown away ( hoppas på fler köpare)

Vad gör jag då inom musiken?
Jag sjunger, spelar gitarr och spelar piano (keyboard).

Min gitarr Klure

Kommentarer
Postat av: Eva

Har du varit på Glimminge hus än?

Själv behöver jag inte åka iväg för att uppleva spöken... Jag har dem tyvärr här hemma. Men just nu har det faktiskt varit lugnt i två veckor. Hade några medium här då.

2009-06-13 @ 21:48:31
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0