Mer användning



Hej där!
Sommaren är snart slut, eller det känns så eftersom skolan snart börjar.
Jag har inte alls varit aktiv i sommar eftersom jag har gjort lite av varje.
Hållt pass, träffat vänner, spelat in skivan, fått skivan klar och varit i bulgarien.
Ibland har man inte en sekund över för att sitta.

Jag börjar nu skolan på tisdag 1/9 och det är lite blandade känslor, har redan börjat läsa
så jag kämpar mig igenom lite böcker. Det är psykologi kursen som jag är inne på nu
och jag kan från gårdagens läsning säga, hur tänker vissa teoretiker?!

Men förhoppnings vis ska jag kunna skriva lite mer i fortsättningen. ;)



 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ser fram emot mer läsning här Sofie ;)

2009-08-28 @ 22:34:37
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0